KT Sanctuary : Hello Kitty Blog
(http://blog.hellokitty.com/kt_sanctuary)
Blog about Hello Kitty at her coolest. If you love Hello Kitty, you’re gonna love these.

Hello Kitty Popcorn Maker

Because there are so many good movies out today, this could be very relevant. Well, sorta…coz you don’t exactly bring your own homemade popcorn to theaters haha. Anyways~

It’s the KT5230, looks like it might start talking in a robot voice to take your order or something =P Erhm erhm. I love popcorn! Actually I’ve just recently begun to appreciate normal butter-only popcorn, coz I used to demand my cheese flavoring (and plenty of it!). Luckily, this thing comes with a built-in butter well for “quick melting” heheh.

This apparently isn’t available in stores, you can only get it online (not that hard to find) for US$30, it cooks up to 3 quarts of popcorn. AND it’s non-stick! Yes, that makes all the difference for people like me. Apparently they’ve thought of everything, coz once you’re done popping you can just flip it over and use the clear dome-type thing as a serving bowl.

Is there a difference in taste between mocrowave popcorn and the type you really have to pop the old-fashioned way? Like this? I imagine there should be…but maybe it’s not that noticeable. Also maybe there’s a less risk of burning the popcorn, since there’s a motorized stirring rod to keep things moving. In the microwave you can’t overcook for even a few seconds or it’ll taste bad. My brother still eats the burnt ones though heheh, he’s my clean-up guy. Haha~

Oh btw, CONGRATULATIONS to the Dazzling moment winners! Woot~ Especially to Luty who regularly graces my blog with her presence, for getting the honorable mention :)

Technorati tags: , , , , , ,

22 Responses to “Hello Kitty Popcorn Maker”

  1. superbong:hellokitty.com Says:

    wait! where can you get this! wah! i want one? :D hehehe! popcorn galore! :D

  2. supaheromomo:hellokitty.com Says:

    Hey thanks for the comment!
    And in regards to your questions…
    My niece and nephew are in Manchester… and a whole lota fun…

    On and that popcorn maker looks awesome! o_O
    Now I just gotta find a way to break my old one…

  3. lutymishima:hellokitty.com Says:

    Oh Imagine how would be to watch movies eating popcorn made with that thing!!!

  4. kt_sanctuary:hellokitty.com Says:

    @superbong: Haha you can do a search on Google. It’s on eBay too, just search for “hello kitty popcorn” heheheh

    @supaheromomo: Np! Hahaha maybe you could have 2 popcorn makers? rofl jk. At least you already have one :)

    @luty: Indeed~ And it looks nice so maybe you can actually have it in the home theater or something LOL

  5. candi:hellokitty.com Says:

    thnx for the comment :)

    cute post

    (K)

  6. zakura_2007 Says:

    Home made popcorn! WoOT!! What better way to do it but with a Hello kitty popcorn maker. I either do it microwave or stove. ^^ Though it burns less in microwave..in my case. Cause me and my mom let it burn before we notice, in the poor stove top. ^^” Thx for the post.

  7. tingal79:hellokitty.com Says:

    KTS! This is PERFECT. :)

    But like what you said, it would be weird to bring your own popcorns to the theatres. Or maybe you just eat the popcorns at home and watch the movies without popcorns?

  8. tingal79:hellokitty.com Says:

    HEY, I hope it comes with Hello Kitty popcorns too! You know, just the head, as usual.

    HaHaHa, I think I am mean today. :D

  9. kt_sanctuary:hellokitty.com Says:

    @candi: Np, and thanks! :)

    @zakura: I know! Popcorn burns so easily :( Actually I burn it in the microwave a lot too… You’re welcome~

    @tingal: LOL! That would be so weird! Like, they’d be normal popcorn seeds then they pop into Hello Kitty heads HAHAHA~~ I’d love that so much (though it’s rather impossible) XD

  10. tingal79:hellokitty.com Says:

    Yeah! PopKitty! See, I even thought of a proper name for it. Only problem now is, it is not possible.

    !!!

  11. kt_sanctuary:hellokitty.com Says:

    omg Tingal, I wanna organize some sort of contest, where people think of the most bizarre Hello Kitty item, like impossible but way cool if it were possible. XD hahaha.

    Hmmmmmmm~ :P

  12. akari_mizunashi:hellokitty.com Says:

    Yep, homemade vs. microwave, they definitely do taste different. Homemade is ploofier and yummier. Microwave is chewier and has much more trans-fats. Plus, if you air-pop your popcorn and don’t use butter, it’s a fat-free, whole-grain, ultra-healthy tasty snack!

  13. kt_sanctuary:hellokitty.com Says:

    Wow trans fats, I didn’t know that about microwave popcorn. Hmm… thanks so much for that info~ :)

  14. Bulletin News Says:

    Splendid review on Hello Kitty Popcorn Maker! Thoroughly love your posts!

  15. igou.us Says:

    I’m not sure why but this web site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I’ll check back later on and see if the problem still exists.

  16. Catherine Says:

    Hello everyone, it’s my first visit at this website, and piece of writing is truly fruitful designed for me, keep up posting such articles.

  17. CerijeCerem Says:

    http://eekshop.com
    Cell Phone Charger. This is that one or more of going to be the essential auto accessories about whether or not you personalised a multi function solar panel phone. A cell phone charger connects for more information regarding your phone and altogether different to learn more about the cigarette better if you desire to learn more about recharge your screen phone’s battery. If all your family happen for additional details on meet up with car difficulties on the highway will show you for more information about buy that your solar panel phone battery is always forgotten,all your family will be glad to understand more about have this handy little without anyone’s knowledge for additional details on offer the you instant use relating to your solar power phone.

  18. loneUnsurne Says:

    Does The Warranty Matter?

    http://eekshop.com

  19. Embornorposot Says:

    Scenario 1: Player bets $100 all around the Fiorentina -0/-0.five at two.06. Final score would be the fact Fiorentina two Atalanta two.

    http://eekshop.com

  20. Embornorposot Says:

    There are a number of different benefits regarding writing an all in one petition online It not only can they primarily bring to the table an all in one fantastic promoting potential enchanting your family to explore spread the word. You are usually able to explore email, link, and share your petition so that you have others all over the a great a number of article publication sites forums,go to boards, social networks, and social bookmarking sites so that you have going to be the all the way up tools. Via discussion boards and links,all your family members not only can they also be able for additional details on interact so that you have your campaign followers and educate, rally, and help you achieve each many other for more information on create a multi functional community around your petition.

    http://eekshop.com

  21. Aline Says:

    I was recommended this web site by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my difficulty. You’re incredible!
    Thanks!

  22. FULL UNCUT VIDEO White Shark Ripping Apart the Ship Captain in a Flash! Says:

    Hello to every one, it’s in fact a pleasant for me to visit this web page, it contains helpful Information.

Leave a Reply